روزنامه صهیونیستی «تایمز اسراییل» از اقدام جدید «صادق زیباکلام» در خودداری از لگدکردن پرچم رژیم اشغالگر قدس در ورودی یکی از دانشگاههای کشور به گرمی استقبال کرد و آن را تقابل با سیاست های ایرانی اسلامی دانست.

به گزارش مشرق، در حالی که تظاهرات مردم آمریکا ضد ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» و به آتش کشیدن پرچم کشور خودشان، مواضع «صادق زیباکلام» را به چالش کشیده است، یک پایگاه خبری اسرائیلی از حرکات و حمایت‌های عجیب او در استقبال کرد.

درپی انتشار ویدئو کلیپ‌های ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی از صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، وبگاه «تایمز اسرائیل» در مطلبی ضمن حمایت و استقبال تمام قد از حرکت زیباکلام در عدم عبور از روی پرچم‌های کشور ایالات متحده و رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدامات او را در تقابل کامل با سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

تایمز اسرائیل با لحن دلسوزانه‌ای تاکید کرد که زیباکلام برای آنکه بر روی پرچم اسرائیل که در ورودی یک دانشکده نقاشی شده بود پا نگذارد، قدم خود را بسیار کشیده و زحمت زیادی متحمل شد!

این سایت صهیونیستی با اشاره به فیلم‌های مربوط به تلاش زیباکلام برای دور زدن و حتی بالا رفتن از نرده‌های راه پله آنهم فقط برای قدم نگذاشتن بر روی پرچم رژیم‌های استکباری و اشغالگر، تصریح کرد از نظر او آتش زدن و یا قدم گذاشتن بر روی پرچم کشورهای دیگر اشتباه است.

این در حالی است که معترضان آمریکایی برای ششمین روز متوالی، در اعتراض به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 18 آبان، نه تنها پرچم کشور خود را لگدمال کرده بلکه آن را نیز به آتش کشیدند.

تایمز اسرائیل در پایان تاکید کرد این اقدام زیباکلام در تضاد کامل با سیاست‌های جمهوری اسلامی و سنت‌های ایران در به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در مراسم‌های مختلف مانند 13 آبان و 22 بهمن بوده و البته تلاش دارد این کلیشه‌ها را بشکند.

پیش تر نیز پایگاه اینترنتی روزنامه جوییش پرس متعلق به صهیونیستهای ساکن آمریکا از عملکرد اخیر «صادق زیبا کلام» و خودداری وی از گذر از روی پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا تمجید کرد.

جوییش پرس سپس نوشت: در حالی‌که رژیم کنونی ایران اسرائیل را تهدید به نابودی می‌کند اما هنوز اشخاص سلیمی هستند که قدر این روابط را دانسته و آن روزها ‌را به خاطر می‌آورند.

به نوشته این رسانه اسرائیلی، صادق زیبا کلام در نقطه مقابل مواضع ضد اسرائیلی ایران قرار گرفته به طوری‌که در فیلم ویدیویی اخیر زیباکلام به طور آشکار از برنامه طرح ریزی شده گذر از روی پرچم‌های اسرائیل و آمریکا که بر ورودی ساختمان‌ دانشگاه تهران (محل مذکور دانشگاه آزاد مشهد بوده است) قرار گرفته بود، اجتناب نمود.

جوییش پرس در خاتمه ضمن اشاره به مخالفت سال گذشته زیبا کلام با مواضع ضد اسرائیلی حکومت ایران، خواستار حفظ سلامتی او شده و آرزوی مودت و متحد شدن مجدد تهران و تل‌آویو را نمود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • نشناس ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 1
    این آقا زیبا کلام . کلام هایش برای آمریکا . اسرائیل ودیگر دوشمنان ایران و اسلام زیبا است. در ایران سخنانش مانند صدای جغد .زوزه گرگ می باشد .
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    2 1
    شمابادولتها اگه مشکل دارین چرا پرچم که هویت یه ملت است روبهش اهانت می کنیدشماکه هروزمیگین مابافلان ملت مشکل نداربم مشکل ماسیاست های دولت مردانشونه ،اقای زیباکلام رفتارشون هم بیانگراین موضوعه
  • ژاله ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 1
    حالا که زیباکلام انقدرب رژیم غاصب اسرائیل ارادت داره امیدوارم باسران رژیم کودک کش محشوربشه!
  • عبدالله ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 1
    عقل و شرع حکم می کند که اگر کسی راضی به آتش زدن و یا توهین به پرچم کشور خود نباشد هرگز اقدام به چنین کار متعصبانه و نامعقول نمی نماید. لذا اقدام جناب دکتر زیبا کلام هم عاقلانه بود و هم مطابق با موازین شرع مقدس اسلام. اسلام اهانت به کفار را هم حرام کرده است.(سوره انعام آیه 108)
  • محمد ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    1 0
    پای این مخبط کاسه لیس پرحاشیه راازدانشگاه کوتاه کنید تامجبور به نرده نوردی نشوددرعوض یکی ازنخبه های درست وحسابی وبی حاشیه که ازاتفاق درمملکت مازیادندبکاردعوت کنیدوایشان هم بروند امریکاوبه شهروندان امریکایی درس وطن پرستی بدهند یا به اسرائیل رفته وخدمات خودرا به این رزیم فاکتورونقد کننددرانجا خداراشاکرباشندبرای بقائ جمهوری اسلامی دعا کنند که اکر نبود جمهوری اسلامی که ایشان رابفرستد انگلیس بطورقطع امروزبجای درس حقوق واخلاق بدیگران بایداندرفواید بزچرانی صحبت میکردند
  • ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    1 1
    وای بر این تفکر احمقانه. پیامبر خودش بتهای کافران را شکست! ما هم این بت شما را می شکنیم و می سورانیم.
  • امیر ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    سوئدی عزیز فعلا که شما زیر پرچم سرزمین کفر رژه میروید.. شما اگر جرات دارید همونجا پرچم سوئد را که با همپیمانانش به تحریم ایران رای میده بشکنید و بسوزانید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس